2013. augusztus 17., szombat

HoneyPot

Most a honeypotokról fogok írni. Mire is jó ez?
A honeypotokat általában infó gyűjtésre használjuk, mondjuk gyors ip cím szerzésre stb. Vagy mondjuk nem tudjuk az ip-t, nem tudjuk milyen OS fut a gépen stb. ezt ki lehet deríteni elég könnyen. Komoly honeypot programok,elég könnyen meg tudják mondani azt is,hogy honnan nézték meg és még a host nevet is lekérni és így tovább. Amit most fogok mutatni nem annyira komoly honeypot, de célnak megfelel ezzel is lehet ip címet szerezni meg minden....
Most a PentBox nevű programot fogjuk használni amiben vannak hasznos kis dolgok. :)
PentBox.org de a sourceforge.net-en is megtalálod van windowsra is meg linuxra is de tudjátok,hogy én inkább linux párti vagyok. :D
Indítsd el a progit és ird be egy kettest(Network tools) aztán egy hármast(Honeypot) aztán egy kettest(Manual Configuration [Advanced Users, more options]),hogy te akarod konfigurálni és írj be egy portot mondjuk a 80-as jó lesz mert ha valaki megnézi akkor egyből jön a infó. :)
De nekem a 80-as porton fut egy xampp úgy, hogy én mást fogok beállítani. Ezután állítsd be azt, hogy milyen üzenet jelenjen meg annak aki megnézi az oldalt. Ne használj ékezetes karaktereket mert nem tudja kiírni.
Ezután megkérdi,hogy mentse-e egy logba azt amit talál, nekem most nincs szükségem erre úgyhogy én n-t irok. Ha ez megvan akkor megkérdezi, hogy aktiválod-e a beep hangot vagyis ha megnézi valaki az oldalt akkor sípol egyet a gép. Nekem most ez sem kell. Kész is vagyunk mostmár aktív a honeypot, próbáljuk ki! :) Ha más portot állítottál be mint 80 akkor igy kell megnézni.. pl: nemtom:50 (a nemtom csak példa (nooboknak)) :D
ha 443-as porton fut akkor https://nemtom/
Ennyi lenne remélem érthető volt kösz,hogy elolvastad. :)
Itt egy videó a honeypotokról, én csináltam: